Agera konstnärligt

Tänkte att man kanske ska måla sig en tavla idag. Men jag har inget motiv i huvudet som verkar intressant, så man kanske bara ska ta och måla ur tomma intet? det kanske går?
Mamma är konstnärlig av sig. Målade faktiskt en jätte fin tavla, någon gen borde jag väl ha ärvt? nja. Haha. Får väl se. Har nog för mkt av pappas gener i mig. Inte för att det är något fel.. men han är nog inte duktig på att måla.. inte vad jag vet iaf ?
haha

Påtal om konst...
Vore intressant att gå på vernissage ( stavning ?! ) . Jag har aldrig varit på en sådan direkt. Men skulle vilja det, vet inte varför jag känner mig dragen till det.. men jag skulle iaf tycka det var intressant. =)
Jag låter lite gammal. Hehe.

Snackade med bror igår. Blev påmind om mammas födelsedag som infaller den 28. Vad ska vi köpa till mamma då? några förslag?

Jag har väl någon idé. Men pengarna är lite klena. Fick min sista lön igår och jag inväntar lönespecen för jag känner att något absolut inte stämmer.
Alldelles för lite för mina långa dagar, plus att jag jobbade nästan hela påsken.

Lönespecen är på villovägar! litar inte på konkurs förvaltarna. Är något fel, vart ska jag vända mig? Butiken ute på E-lund är ju borta. Inne i stan finns det, men dom kan ju inte hjälpa mig... hm.
Jaja. Det kanske bara är så att konkursförvaltarna dragit sjukt mkt skatt?

Påtal om skatten...
Jag får betala tillbaka. KUL. Det handlade inte om stora summor.. men endå, känns ju bättre att få tebaka än att betala till tomma intet för min arbetsgivare inte dragit enough!

Nästa arbetsgivare ska få dra enligt tabell 33, eller 34. Då är det lugnt ju.

Här sitter jag med mina varma laptop i knät och babblar.
Ska titta ett avsnitt av Andra avenyn nu. Är snart uppe i avsnitt 70. Det går undan.. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback