Alkoholen tog bort mitt imunförsvar

Peter fyllde 26, Max fyllde 24 för ett tag sedan. Så igår firade vi dom båda hemma hos Frida och Peter.
Det bjöds på folk, dålig musik, hähä. Och lite spel och sådant, nice nice.
Runt 02 åkte vi faktiskt en fin JAGUAR hem!
Herrejisses vilken skön bil, den bara flög fram på gatorna, riktigt härlig.. skulle lätt kunna sitta där en hel dag och bara åka omkring!!! hehe

Jaha. Sjuk var ordet.
Roligt värre. Nej. Var länge sedan jag var sjuk. Men det är boring. Hostar slem, gör ont i bröstet, halsen, kroppen, feber. Ah allt utom förkyld.. lite konstigt ju? Det kommer väl det med.
Ajja, jag överlever. =)

ALLTID MAMMMA när man är sjuk, eller hur?

Ringer mamma och berättar. Awh, hon kommer på bums hem med, vanliga halstabletter, hostmedicin, tabletter som bedövar halsen, glass, Veckorevyn, Fanta!

Har laddat med filmer nu, så här i sängen kommer jag sitta hela dagen. Ni vet vart ni hittar mig, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback