Antingen filmen Rec eller quarantine ?

Såg på tv förut där dom visade en trailer på en Spansk film "Rec" .Verkare ju faktiskt ganska bra och jag tänkte se den.

Sen häromdagen går jag in på Apple-Movie trailers och ser en likadan film som heter "quarantine" . Hm okej?
Nu får man ju dilemma. Ska man välja den omtalade Spanska versionen eller den amerikanska?

Hade det varit förut hade jag tagit den amerikanska faktiskt. Men eftersom det ryktas att Spanien gör bra Skärckfilmer så vet jag inte riktigt.

Dock har jag hört att "rec" inte var sådär jätte bra. Och därför kanske det lutar åt den amerikanska versionen. Fan. På trailern verkar den amerikanska bättre faktiskt.

Man kan ju inte se båda? känns lite B ju.

Rec trailer.


Quarantine trailer.



Nån som sett någon av dessa eller båda eller något? Hjälp !


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tror mer på den spanska. Amrikaner har en tendens att överdriva och spåra ut. Men båda är kanske sevärda.

2008-04-28 @ 16:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback