En tråkig fredag med tråkiga tankar

Här sitter jag klockan halv elva på en fredagskväll. Det är ju roligt, eller inte. Jag hann sminka ett öga, sen ändrades planerna och det blev inte utgång. Alla är tråkiga. Imorgon var det iallafall prat om att göra något kul, men dom planerna ändras väl dom med känns det som. Jaja, nu ska jag inte vara sån, negativ och dryg.

Jag har ingen rolig att prata med heller. Mobilen har aldrig varit så tyst som dessa dagar, det är nästan skrämmande vad en person kan göra så att det blir tomt och tyst.
Jag saknar inte honom, jag saknar bara den jag trodde han var. Jag tänker inte på honom, jag tänker bara på den personen jag tyckte om förut, den han var då, men som han egentligen inte är.
Det är ganska förvirrande, för mig också ska ni veta. Knasigt. Äsch jag vet inte, det ganska simpelt.. Det är helt enkelt väldigt tyst, och lite tomt kanske.

Meningen med livet är ju att hitta en partner, bli kär, lycklig. Leva livet. Ha en fast inkomst. Gifta sig. Skaffa barn och sedan rullar livet på efter dom momenten är klara.
Men strävan efter dessa lyckliga saker gör ju människan stressad och "deprimerad". Vilket i sin tur gör att vissa hamnar helt fel och inte alls hittar det man vill.

Man lever efter en bok som redan är skriven känns det som. Dessa punkter man ska uppfylla i livet är ju nästan ett måste för att man ska vara lycklig, och uppfylla livets "krav". Men sen när man kommit dit, vet man inte om man är lycklig. För då kan ju en massa annat inträffa, typ seperation och sådant diverse olyckliga saker.. OH, trött jag blir. Det går inte disskutera detta med en jävla blogg, helt själv. Jag vet knappt vad jag skriver, haha.

Whatever, Lycka är svårt. Hoppas ni finner den livslånga lyckan. Jag hoppas att jag kommer göra det. Så småningom iaf.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback