Feberfri !! Hurra !!

Så glad att febern är borta. Äntligen ! då blir man genast lite piggare faktiskt. Snorig och host slemmet är kvar. Men det ska förintas det med, innan fredag är jag nog frisk. Får hoppas det för då kommer mormor och morfar hit. Mamma fyller år och det ska firas hos mammas karl !

På lördag ska vi fira Sanna, kanske grilla om vädret tillåter. Det blir nog iaf mysigt skulle jag tro! hihi.

Igår runt kvart i ett låg jag och läste. Helt plötsligt blev allt becksvart. Happ. Det var lite skrämmande.. ute var det mörkt.. överallt, haha. Jag blev mest orolig över min frukost i kylskåpet, om man skulle få dricka ljummen mjölk im, mmm. Gott. haha.

Jag tände ett ljus som lös upp hela lägenheten. Shit vad ljus kan göra. Fick mess av lilla Becca som satt vid datan när detta hände. " Det är strömavbrott, jag dör, fan vad svart det är" . Haha.. så tom hos dom var det strömavbrott. Var det det hos er också? =)

Undra hur många som försov sig imorse pga att deras väckarklocka går på el =P . Inte bra det där. Höhö.

You cant break me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback