Godis deoderant

Har precis duschat. Och det luktar godis om mig. BAH. Orka godis? okej förut. Men nu är jag mer för fräscha dofter.. tror det kan vara den nya ROSA rexona deon som jag köpte. Men jag har ju en tendens att luktta ihjäl mig på grejerna innan jag köper. ( Tror jag dom flesta girlsen har )  Men i affären luktade det fanimej inte godis.

När jag satte på mig den så blev jag sugen på nå sött... i wonder why... happ. Goggo milla. Jaja, bara att använda och se glad ut. Det luktar ju inte äckligt direkt.. men ja... tänk så dofter känns annorlunda när dom väl sätts på kroppen. Eller så hade jag fel på luktsinnet igår när jag prövade, hehe. Äsch...

Fan så jag drömmer samma jävla dröm hela tiden. Jag orkar fan inte. Det är dock inte precis samma drömmar så, men samma handling är det. Antar min hjärna bearbetar typ allt som hänt.. det är väl sånt drömmar gör? men för mig är detta en jobbig, känslosam mardröm som nästintill är verklighet.

Låt mig vara ditt äckel, låt mig sova ifred iaf.
Tack! :-)

Nej men idag skulle jag o pooh maybe ner te stan.. men antar att hon försov sig och åkte och tränade klockan typ ett.. så man får väl snällt vänta ;)

hahahaha liten..
image642

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback