Helt död typ

Känns som att man kommer tuppa av när som helst.

Efter tolv blev jag hämtad av min faster. Jag plattade min kusin och det blev jätte fint. Hennes hår är ju kruslockar då hon är halvmullat. I krulligt hår har hon till axlarna, när jag plattat klart det, kom det enda ner till rumpan, tjock och fint. Hon såg ju vuxen ut för sina 11 år ! =)

Proppade i mig panodil där. Kände att febern är på ingång igång. Runt tre kom resten av släkten. Jag pallade i 45 min tills pappa kom och sa att han kan sjussa hem mig.

Just nu sitter jag med näsan som rinner konstant, feber, fryser, hostar slem som fastnar i mellanåt i halsen så det känns som att man kvävs, då måste man hosta ännu mer, vilket gör fasansfullt ont =/

Ne, ska lägga mig i sängen i think.
Bra på tv ikväll iaf.

20:00 - andra avenyn
20:30 Parlamentet
21:00 Sanningens ögonblick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback