Ibland undrar man

hur man orkar lägga sin energi på saker som endå är waist of time ?

Fint väder idag iaf. Solen skiner mellan molnen lite då och då. Ganska varmt också. Det är naaajs.
 Jag mår illa igen, yrslig och allmänt trött. Vet inte vad det är, kan det vara dom nya P-pillerna? även fast dom innehåller mindre hormoner än mina förra? låter jävligt skummt. Ajja, känner mig konstig iaf.

Drömde inatt. Både najs och hemsk dröm. Jag var tillsammans med Karim från avenyn, haha. Vi skulle rymma.Likväl mina vänner och några till. Karim kom till mig medans jag packade mina väskor, han sa att vi ska till Malmö först och sedan till Västerås. Jag var så glad för att vi fick åka i samma bil. Jag var yber kär i min lilla kurd. haha.

Dock var Min gamla fröken där och såg till att jag och karim inte fick hångla eller vara tillsammans. Sjukt. Hon vakade över oss liksom. Och jag låg efter med tentor och jag skrek o var arg. Men karim lugnade ner mig.

Sen hörde jag en smäll från andra rummet. Då var det Tom som slog ner Sanna. BAH. ( förlåt, men de var bara en dröm) . Men det var verkligen hemskt, han slog henne i ansiktet flera ggr och INGEN gjorde någonting. M ax bara satt där och tittade på, likväl andra killar. Vi tjejer vågade inte göra nånting.
Han slog henne rakt på näsan och hon blödde näsblod och grejer. Han tyckte hon pratade för mkt, hon skulle straffas, det var första gången han slog henne.

Jag gick tillbaka till rummet och fortsatte att packa, jag tänkte, snart är det över. Han kommer inte kunna slå henne mer. Medans jag var i rummet kom han. Jag blev skit trevlig och vågade inte säga någonting, bara för att han inte skulle flyga på mig med...

ah, sen kommerjag inte ihåg nått mer.
Men en ganska skum dröm det dät. Den var najs, för jag var kär, lycklig kär. Den där känslan fanns med i drömmen, den speciella känslan när man bara svävar på moln och man känner att man tillhör någon man ser upp till.

Sen blandades den där vackra känslan med en hemsk känsla. Att rymma, att Tom slog min bästa kompis och ingen gjorde nånting. Äckel känslor faktiskt.. sjuk dröm fan.

Vet inte hur man ska tyda den? vet ni? det kanske inte alls går. Den bara ÄR liksom.

Nu ska jag sticka UT ! hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback