Ingen konst

Nä, det blev inge konst för mig idag inte. Måste tydligen köpa penseltvätt eftersom mamma använt penslarna.

Men det blev mat på ikea. Köpte lite hyllor, ljus och galgar. Såntdär behövligt. Sen blev det min lyx schampoo på kicks, älskar det schampoot. 200 kr, men det är drygt, luktar gott och gör att håret blir bra. Frissan sa iaf att mitt hår förbättrats och då hade jag använt det schampoot i några månader! GOOD.

John frieda. Jag har för champange blondt hår.
image639

Sen köpte jag det där nya mineral sminket som sägs vara jätte bra. Blev sugen eftersom det är bra för hyn och sådant. Prövade när jag kom hem.. asså... visst, det var ju inte dåligt, men inte världens bästa.
Men använder man det tesammans med en väldigt bra concealer, som tex loreals flytande, så funkar det. Och även solpuder över.
Varför inte invenstera 20Kr mer på något som gör hyn bra och som endå funkar helt okej ? jag kör iaf på det.

image640
image641


nej sängen! hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback