knäppgök då

Nyss hemkommen från Nisses ( där dom förövrigt har jätte fina grejer, speciellt lyktor till bra pris ) och sen köpte mamma en jacka från typ catalog, eller vad nu stället heter. När jag gick runt där så bah, nee, usch, jag kan inte köpa typ jeans härifrån, känns lite billigt. Varför, egentligen ?
Det är nog bara själva grejen kanske.

Mamma- Kolla, dom har väskor här camilla
Camilla - mmm, skit fula
Mamma - hade det vart på en modeaffär hade du kollat nogrannare
Camilla- jo... säkert...

Tänk så man är... men så är jag!  ;P

Ska snart ner till stan för att hämta mina grejer från city butiken som mattias har haft hemma hos sig. Känns mindre kul att gå dit.. men jag villa ha mina saker ju. Och sen ska jag lämna arbetströjjan där också.

Igår hittade jag 2 presentkort på Vero moda och ett på gina tricot när jag städade. Ska väl kika om man hittar nån tröjja eller något. =)

Idag är det fredag, och jag tror inte det händer ett smack. Men man vet ju aldrig med oss... annars finns det ju en lördag också...

Hejhopp =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback