Melodi club och förfest

Tjohejsan!
Igår blev det förfest hemma hos Rebecca och Max.

Från början satt, Becca, Max, Robban, Karin och jag och pratade och drack, mkt trevligt. Sen droppade Richard in med 2 vänner.  Efter ett tag kom också Peter och Frida. Och senare droppade Micke och kotten med hm 4 vänner till in hos dom.
Fy tusan vilken röra det blev, grupperingar och prat prat prat... men det var najs!


Folk..
image631
image632

Rebecca & jag
image633

Kotten, jag & Becca
image634

Runt eh? halv tolv tog vi taxi ner till pluto där Melodi club skulle spela. Vi minglade lite och tillslut drog dom sig upp på scenen och spelade för oss västeråsare. Det var lite sommar känsla över det hela.. sån musik stil liksom.

Efter ett tag så blev det en RÅ hamburgare på donkan och sedan vallfärd hemmåt till sängen där john blund kastade något i ögonen så jag blev så sömnig och sov hela natten lååååång.

image635
image636

Det var en trevlig kväll. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback