Mer nedåtgångar

Vad vill denna jävla ondheten mig egentligen?
Jahapp. Varit hos uppfödaren till min Gizze. Förut skulle jag nämligen få en ny katt graits eftersom våran fick FIP. Det brukar vara normalt för kattuppfödare om dom har lilte empati ( jag har en tendens att bara råka ut för empatilösa människor) att ge en gratis som en slags tröst. Men nej nej, nu jävlar lät det helt annolunda. Happ. 4000 spänn ska hon ha för en förkyld katt på  5 månader. Är det inte lite väl elakt?

Det som är så bra just nu är väl endå vädret? helt underbart. Kom nyss in, skulle gå till hydro, blev en omväg pga solen... mysiiiigt! =)
Klockan är snart sju och solen strålar. Det gör så att smilbanden drar lite extra.

Imorgon ska väl kanske jag och becca åka till badhuset. Haha grymt. Känns som att man kanske vill göra något annorlunda någongång ju.. =)

Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback