Mormor och morfar gör mig trött

Ah, igår vid lunch kom Mormor och Morfar på besök för att kika läget i daniels nya lägenhet, samt fira mamma som fyller år på måndag =)

Vi åkte till Daniel på dagen och hängde där.
Runt 19:00 åkte vi till Mammas kille Stefan och käkade middag. Det var Bror,Petra, Stefans föräldrar, Mormor och Morfar och Mamma.
Och jag.. haha.

Det var mega kul. Och roligt. Haha. Humorn sprudlar ju på ganska bra där och man får sig många skratt. Göttans!



Fick ingen bild på mamma tydligen, haha. Ah, det är väl som vanligt antar jag. Hihi.

Idag for vi bara omkring överallt tyckte jag och jag är sjukt trött. Varför blir man så trött av att ha släktingar på besök? Det är fan en gåta...

Btw, jag läser ju Agneta sjödins bok, " En kvinnas resa" . Jag vaknade efter ett tag att jag låg på kanten på sängen, jag höll på att jag ramla ner på golvet. Och jag antar att det var så för att jag drömde att jag var en pilgrim som var ute och vandra... jag höll på att vandra nerför tydligen. Haha.. tur att jag hann vakna innan olyckan var framme! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback