Mysig lördag och våffel söndag

Igår var det lördag. Efter alla om och men under hela dagen så blev det en liten mys fest först hemma hos Max och Becca.
Sen drog vi över till Micke och då kom även Sanna med sin sambo Tom. Vi pratade om diverse saker, som hårfärgning och klippning till böcker och sådant. =)
Det blev lite glas vin, men alla var nog salongsberusade.. Vilket var skönt. Ingen var för full, ingen var för nykter. Alla bara var, jag trivdes. =)



1. Max och Rebecca
2. Micke
3. Rebecca,Sanna,Jag gör "balkong minen med munnen" Haha!
4. Jag
5. Sanna och Tom

Runt 0130 blev man lite små trött. Det regnade ute och eftersom Sanna och Tom bor på skiljebo centrum. Vilket är nära mig så får jag sällskap endå fram till dörren. *tryggt och mysigt* haha.

Jag blev skjutsad av Tom. Haha, kände mig liten igen... Men guh, jag hade förträngt att det gör så sjukt ont i benen när man ska hålla dom uppe. Ajaj.. snacka om kramp!

Jag kröp ner i min sjukhussäng ( har vita sängavlar, vitt örngott, påslakan och lakan.) Läste Agneta sjödins bok " en kvinnas resa" rekommenderar starkt. Har nog bara läst tre kapitel och jag har fastnat. Man blir stark av att läsa den... hon är en förnuftig person.

Söndag.
Drog hem till Bror, där pappa var. Dom kollade på fotboll och sådant. Sen bytte pappa plats med mamma som kom vid 18. Vi gräddade våfflor !!!! MUMMA!!
Har tjatat om dom där jävla våfflorna i 2 månader. Och äntligen fick jag det... =)

Kom hem vid sju. Har kollat på andra avenyn på TV. Har liksom hunnit ifatt. Detta var det mest segaste avsnitt. Men jag älskar det endå.. hihi. Parlamentet var inte heller något att hänga i påskriset. IBland kul, ibland kasst.



Oh. vad jag tycker om den där tapeten! =) bra jobbat bror!

Idag är det måndag återigen. Måste fixa mitt CV. Få arslet ur vagnen liksom. Trött som ett åbäke då jag typ la mig runt 3. Och inte kunde jag sova heller, så har väl inte blitt mkt sömn inatt inte.
Solen skiner lite småfint utanför, ska väl kanske ta och gå ut och få lite friskluft. Rensa tankarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback