Ny blogg

Titta vilken fin blogg jag fick av MAX  Tack så mycket. ( För er som inte ser min ljusa våriga blogg så rensa kakorna och sådant tjaffs så ordnar det sig nog, hihi )

Igår blev det foto i studion, blev inte många bilder som blev bra. Men what the fuck, man är ju inte modell heller. Svårt att agera i en sjukt oinspirerande lokal liksom.. haha!
Men det var kul endå!
Sen käkade vi på Max hamburgare och knallade hemåt på kvällskvisten, klockan var 20:00 och det var fortfarande ljust, underbart ju!

Idag är det fredag och jag vette tusan vad som sker. Jag har lust att gå ut, men mina medmänniskor tror jag tvekar, får väl se hur och vad som händer tonight.

Rebecca // Camilla
image627

image628

image629
image630

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback