Säng kaos

Ska snart ner till tvättstugan IGEN. Tvättar påslakan och sådant idag vettni. Tråkigt egentligen... Och så får man andningsproblem varje gång man går upp för alla trappor.. typ hjärtattack. Haha.. Fast vissa dagar kan man typ kuta upp, och andra känner man sig som en klubbad säl typ.. illa milla..

Snart kollat 85 avsnitt av andra avenyn. Shit. Im dead.

..................... Idag, spika kanske hyllor upp på väggen ( skit bra svenska, men jag orkar inte rätta ) och hem till Rebecca. Tänkte ta cykeln för en gångs skull. Slipper man gå. Tar nog 3 min att cykla. När jag ska hem tar det väl 1 min.. med tanke på at det är bara att rulla hela vägen.. ganska smidigt! Påvägen dit är det motsatta, så man får väl svettas som en gammal alkis.. men jag tror pooh gillar mig endå =D

VAd tror ni? blir det en bra sommar i år? eller blir det regn, rusk och inge bad?
jaa, det återstår att se...

jävlar, tvättfan, hinner bli mögel innan jag hämtar den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback