Teman

Satt och pratade igår om att ha lite mer tema fester.
Detta kom vi fram till, som lät mest lockande.

Mellanöstern tema: Vattenpipor. Kuddar på golv ist för stolar. Mellanöstern musik. Utklänad som tillhör detta tema. Man får använda fantasin, hehe. Rökelser och sådant. Vore väldigt mysigt, passar nog mest under sommaren dock. Med tanke på all lukt som kommer spridas, hehe.

20tals tema: Killarna har fina frackar, tjejerna mer fina kläder och fjädrar i håret och liknande. Har inte kollat upp det så noga, men det går nog att göra något mkt kul utav det, bara man använder fantasin.

Studio54: Den mest roligaste kategorin om jag själv får tillägga det. 80talet rakt igenom med diskokulor och liknande. Alla utklädda i massa olika färger och stort krusat hår, vore grymt skojj.

Nu ska vi bara ta tjuren vid hornen. Tror det lutar åt studio54 mest. HOPPAS jag iaf. Mest roligast, tror jag nog det flesta tycker faktiskt !

Nu ska jag sjuka ner mig lite mera. Försöka kurera mig eftersom jag måste till faster im för min kusin fyller år och jag har fått i uppdrag att fixa henne hår. Kan inte tacka nej, hur sjuk jag än är, thats not my style.

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag röstar på studio 54


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback