Blivit alldelles för gammal

Igår blev det lite fest hos Anjelika, hon hade inflyttningsfest och ellinor fyllde år, så dom bakade ihop allt.
 Till en början var det väl lite boring, höhö. Kom dit och alla satt och kolla på " tila tequila " på mtv, hahaha. ja, jag fastnade också i programmet, helt sjukt.

Efter ett tag så ramlade flera tjejer in och pratet sattes igång. En tjej gillade jag skarpt, samma temprament som mig och härligt, hon tog för sig liksom, sånt gillar jag.
En tjej man skulle kunna festa fler ggr med, en fest polare liksom!

Var väl 2 killar där. Fast dom pratade inte så mkt, ena satt i andra rummet med tjejen sin, och den andra satt och pratade skånska som ingen fatta...
Så vi brudarna drog igång nå himla spel om massa frågor. DENI.... visste ni att det bara produceras 25-30 porrfilmer per år i sverige? näääää, tänkte väl det !!!
Arsle!!! nu kommer jag inte på vad alla andra svar var på frågorna, fett bra minne.

Jaha blev tårta och grejer.. god damn vad jag mådde illa... både grädde och marsipan... BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Endå åt jag.. suck.. blir alltid illamående.. att jag inte lär mig...

Sen åkte vi ner till HEMSKA konrad. Jag ville till sjökrogen, men min röst hördes tydligen inte för en gångs skull.. så konrad blev det. DEt där stället tänker jag aldrig mer återvända till, fan, medelåldern måste ju vara 18.
Pluto är lika hemskt...
BMB is the shiet.

Vi drog till donkan, sen till bussen eftersom den sista går kl  0100. Kim svarade inte när becca ringde, han var nykter o hade bil. Han ringde dock upp henne när hon väl satt på bussen, hahaha. Typsikt !

Jag..


Anjelika med hennes kille..


Ellinior..


kommer inte ihåg vad dessa två hette.. typ dolly o annelli... fula o tråkiga var dom iaf... =P


Lisa och leif ..


Johanna, anjelika, johanna och stefani..


Rebecca och Johanna


Stefani, natta och lisa..




Haha, igår sa rebecca bah, FAN VAD SKÖÖÖÖNT, denna gång när vi festar har vi inga killar att gråta över, tänka på eller svära åt, typ : " fan varför svarar han inte "  jävla skit  jag hatar han verkligen " ... " varför ser han mig inte " ... osv, osv...

Idag sa jag.. men becca.. nu hade vi ett annat problem.. NU SAKNAR VI FANSKAPEN IST !!! hahaaha.
Alltid något ;-)

nej nu ska jag klä på mig.. ska till ekens gamla lägenhet med Rebecca.. hon skulle få kolla lite i hans källare efter grejer , hahahaha...

Ha det bäst !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback