En söndag

Oh, det regnar. Jag är ledig imorrn, skönt. Har jobbat nu i helgen.
 Igår drog jag, Rebecca och Johanna till någon fest i surahammar. Det var inte så kul att sitta där faktiskt, spiknykter och känner inte en kotte liksom. Vi tog vårt pick och pack och drog hem till Fredrik. Sen stack jag hem, skulle ju sussa..

Idag är en sådan dag där jag vill äta skräpmat i alla dess former i en skön soffa med människor jag tycker om. Jag vill kanske ta ett glas rött och bara ha det trevligt.
Men nu verkar det inte gå. Tråkigt faktiskt...

Skulle vara skönt om Rebecca kunde flytta nu, vi har ingenstans att vara, haha. Kommer bli najs att ha henne as nära. Hihi.
Vill ha tjejmys med Becca o Sanna också, det är jag massa sugen på, men man kan väl inte få allt här i livet. Hihi.

Nää nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe. Denna Emo söndag ska ju fortsätta.. hoppas i en bra riktning !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback