Glömt att uppdatera om LW!

I torsdags så var jag och becca på Winnerbäck i strömsholm. DEt var en perfekt kväll. Fick våra gröna band ( dom gör så att man har en säker plats långt fram ). Vi hittade ett bord under tak, där satt vi i 3 timmar tills vi blev väldigt kissnödiga och var tvunga att gå på bajjamajja... Gaaahh så vidrigt... fann iaf sprit där inne.. då spritade ner hela toasitsen och efteråt mig själv.. man bara verkligen känner hur äckligt mkt bakterier det är där inne =/ .

Rebecca var där inne före mig.

Pooh: Ehm, det finns sprit, skit bra, men kolla fan inte ner i toaletten.
Camilla:  nej nej, klart jag inte ska göra, as äckligt ju.

Jag går in och håller andan till en början. Det första jag gör är att kolla ner i hålet.
Det hade ju varit några innan om man säger så..

Sen stog vi och väntade någon timme. Hörde Miss li i bakgrunden på lilla scenen. Tillslut tystande allt, publiken börjar klappa och skrika lasse.. dååå rös man mina vänner!!!!

Han kommer in som kungen själv, äger allt och alla och är helt underbart... go.. mysigt, BÄST. Allt han säger, säger han från hjärtat. Det märks!

Stämmningen var perfekt den med. Bra väder och allt.
Efter vi ropat in honom 4 ggr så tackar han för sig och blir tårögd, han är rörd över att ha så många fans. :)

Abbe o eken kom och hämtade oss i kaoset. Shiit bilar överallt, människor också.

Det vart en bra kväll, Magisk!
Tackar Winnerbäck. Han gav mig den bästa konsert jag vart på av hans.





innanför gallret stog vi =) bästa platserna...;)



Nej, snart ska jag till surahammar!

igår var man på landet med Kim, Becca och Linda på nån kräftskiva !

Massa landet dessa dagar, haha.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback