höpp.

Sitter och väntar på rebecca som ska komma ut ur sin lilla dusch för att sedan ringa mig, måste prata, snart spricker jag. Totalt.
Klockan går snabbt idag också..

Idag är det lite speciellt. vid tre sticker jag och rebecca till Winnerbäck i strömsholm, ska ladda kameran, för nu jävlar smäller det.

Han är en gud :-)


Och eftersom Max förstört min blogg, hur vet jag inte, så är jag tvungen att använda blogg.se egna stilmallar. Men det funkar väl också.

Egentligen vill jag skaffa en ny blogg. Börja om från början.. men ganska onödigt då man tröttnat lite på detta, men vem vet, man kanske kommer inte på blogg spåret igen :)

Kommentarer
Postat av: Max

Har då inte förstört någons blogg. Maxweb.se där dina bilder och sånt låg används inte längre och har därför tagits bort utav webbhotellet. Inget jag kan påvärka...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback