Hyllan ska få spööö !

Nu är jag verkligen klar med allt. Dock ser det fortfarande rörigt ut, ska förklara varför.
Jag har 2 lack hyllor ovanför sängen med grejer på.



Nuförtiden står det lite annorlunda grejer på, men ena, den till vänster rasade ner på mitt nadduksbord !!!

Jag blev ju rädd.. såg hyllan ramla i slowmotion..och det bah skrålade och jag slänger mig på golvet, PÅ GOLVET?! som att det är nå jävla krig liksom.. förstår inte på mig själv ibland.

Saker överallt, glas, blöcker, parfymer, korgar.. ah, allt låg på golvet och sängen..!
Jag som började bli klar med städningen liksom..

Har man inge jobb, skaffar man sig det ;-)

Ringde bror i desperation av en borr ! han hade och ska kanske komma över sen och slänga upp hyllan igen! :-)
Vore ju greeejt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback