Jag vet inte, men jag vet.

Igår så bjöd Abbe på VEGANSK lasange, det var första gången jag prövade, och det smakade faktiskt bra. Galet värre. Fast tankar som " Det är inge köttfärs i denna, guh vad konstigt " gick som ett spinningspass i huvudet. Höhö. :)

Det var alltså Jag, Rebecca och Kim som närvara i den veganska cermonin. :-) . Efter maten blev lite tjitt tjatt och sedan spelade vi spelet " pratmakarna " . Det var kul det, dock vann killarna! =/ ...... ( vi lät dom vinna ) Haha.

Rebecca vaxade Kim också.. haha. Det var lite kul.. jag har video bevis ;)

Jaha, sen tog vi nattpromenad till macken och köpte macka, nötter, chips och dricka, vi satte oss på en bänk och pratade om allt möjligt.

Sedan var det dags att avrunda, jag och becca lekte utvecklingsstörda och siliva påvägen hem, jag tror dom skämdes över oss ;-) hihi.
Live and learn!

K och R drog hem till K och jag och abbe drog hem till honom och mös och lyssnad musik, fast jag var skapligt trött och kände mig inte speciellt trevligt.. endå var det bara jag som pratade, haha....... som vanligt. Jag är aldrig tyst.

Kom väl hem runt 0400 nångång.

Påvägen hem när jag cyklade såg jag en neger ( ursäkta språket ) som kom emot mig, jag tänkte inte mer på det. Men sen sa han,

Han : Hello....?
Milla: ..... igonerar.....
Han: Can you speak english ?
Milla : ... eh.... Nää!!

jag cyklar fort som faen förbi han...

Fan, jag tänkte aboslut inte stanna så sent och prata med honom helt ensam.. aldrig i livet. Skulle jag inte våga. Men sen kände, fan vad elakt, tänk om han behövde hjälp att hitta nånstans?

Det får jag aldrig veta, men jag är endå glad att jag inte stannade..! Man ska inte lita på främlingar har mamma sagt, hihi.

Nej! väntar på att Rebecca ska ringa upp igen.
Love heeer. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback