Jag vill åsså !

Jag vill också till Eskilstuna med Johan, Rebecca och Abbe !!!!! jävla skit att man ska jobba =/

Påtal om jobb.

Abbe: Trivs du på ditt jobb ?
Jag: Öh, ne?

Fan, jag gör ju inte det.
tänk när man jobbade på Z, fan så kul man hade ! Då nästan längtade man att få komma dit. Jag saknar dom så himla mkt =(

Som vi kallade oss, the big 5 !! Haha ;)



Vi målade oss, the big five. Haha, så najs !



Skulle bara kolla om man fick plats.. ( hela kartonen brakade efter detta kort )



hahahahaha så söt !



Man kan tro att någon drogade mig, höhö



nallebjörnen Andreas !



Lottie!! :)

Jahapp, då fick man sig en liten nostalgitripp medans man kikade igenom alla bilder, tänker då inte lägga upp nå fler..
jag sitter bara och ler =)
Jaja.. så är det, så är det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback