Jehovas...

Det ringde på dörren idag, klockan halv tio. Jag öppnar inte då jag vet att det är jehovas eftersom dom trycker på min ringklocka förut några ggr...
Han kanske iaf ner en lapp i brevinkastet, undra om han såg mina fossingar medans jag stog och kikade i titthålet? jaja, dom är väl vana.

Men jag läste lappen jag fick. Intressant, nästa gång ska jag konfrontera dom.

På lappen stog det att Adam och Eva blev skapade av Gud. Ja, det var väl inge nytt, eller hur ? Men tydligen gick något snett och Adam och Eva hade fri vilja, dom löd inte vad gud sa och därför är det som det är idag, ( enligt lappen ) Men nu undrar jag, VARFÖR blev det så om nu gud skapade dom till att bli bra människor? Hur kunde dom då helt plötsligt gå emot guds värderingar?
Ähh jag blir tokig.

Den där lappen är så knäpp så knäpp. Dom har inga svar, ingenting.
Jehovas är en sekt för mig. Dom gör så att bibeln, gud, kristna blir dåliga människor.

Jehovas är lika dryga som försäljare, VILL JAG HA NÅTT SÅ TAR JAG VÄL KONTAKT MER ER?!

aahhh.. just ja gott folk. Snart är all svält och krig och kriminalitet över, vi kommer snart leva i ett paradis.. det stog iaf så på lappen..
Happ.. ska vi sitta och vänta så länge?

Tråkigt att paradiset inte kom tidigare, typ innan allt började? det var väl lite seg tänkt va?

RESPEKT.
Nej, förlåt. Jag tror på gud faktsikt. Men jag har mina frågor, dom frågorna kommer jag få svar på när jag dör.

men jag tycker det är tråkigt att jehovas kommer och förstör allt bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback