Man kan vara grinig även fast man är glad...

Annars har det varit jätte bra. Rebecca börjar komma iordning med lägenheten, vi har kämpat som 2 bambis på hal is. Ikea var väl värst. Då man inte får någon himla hjälp på det stället. Orka att två tjejer ska bära en fucking säng stomme och det som hör därtill helt själva.... Vi var så jävla förbannade så vi klarade av det, annars hade det nog inte gått.. allt går med aggresivitet.
Det blev ju inte bättre av att en jävla gubbe ska börja skälla på oss för absolut ingenting. Ett tag tänkte jag sparka in nyllet på han. Man ska inte skälla på milla när milla redan har damp...

Har sovit hos abbe 2nätter och haft det hur mysigt som helst.
 Jag är helt dagvild då jag inte fattar vilken dag det är. Igår när jag vaknade av att Rebecca ringde och ville ha hjälp på ikea så trodde jag seriöst att det var söndag. Men rebecca rättade mig och sa att det var torsdag. Haha.

Jag handlade frukost till mig och abbe. Jag har fått min egna låda där, haha. Tänkte döpa den till Synd lådan. ;) Han gillar inte mina produkter, vegan knäppis! hihi.

Efter att jag såg en jäääävla hemskt film som fick mig att må äckligt dåligt ( handlade om slakt och djur ) så åt jag vegan mat med abbe såklart. Det var gott :)
Sen bakade vi... eller jag... ;)
Prutade ner en tv till honom oxå. Haha... Inte så mkt, men från 750 till 580kr.

Ska hem till han idag med, och sova där, oohh längtar. Hihi.
Var nå grejs på tajjen, frågade Rebecca om hon och Kim kanske ville följa med. Haha... det är typ Abbes konstiga musik smak.. vill ju att han ska gå! Så hoppas jag får med mig pooh så kan hon och jag sitta och chilla.
Annars får jag väl offra mig... men bara om vi ser titanic! hahaha ;)

Fan vadå jag skriver långt inlägg, var ju längesen man gjorde det. Kanske ska sluta nu.
Men jag har ingenting att göra ju.

Imorgon blir det middag hos Sanna och Tom.Tror det blir mysigt som tusan.. dock tror jag vi får en fet stort problem när vi ska välja film. Haha. 7 olika åsikter, kan bli intressant, kanske ska filma ? ;-)

Näfan, nu har jag inga ord längre.
Hade så göttans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback