Måste skriva...

Im happy, happy, happy.

Vad är det där med att man bara skriver blogg när man är deppig och förbannad? Är det bara då man måste skriva av sina känslor och få dom på plats?

Jag tänkte skriva blogg nu, även fast jag är glad, gladare än vad jag brukar vara. Jag vill kanske skrika ut att jag faktiskt känner mig helt harmonisk, underbar och jääääääääääävligt GLAD.

Nu kommer jag tappa 1 milj läsare. När man skriver att man är ett emo som inte ser något ljus får man läsarna snabbare än blixten. Vad är det med människor som vill gotta sig i andras missöde? Jag är dock likadan. Höhö. Kanske många kan relatera till andras problem, eller så kanske många gillar att läsa om depressioner för att dom själva inser hur bra dom har det ?

Jaja.

Jag försöker komma på vad jag gjort...
Jag har iaf varit med abbe massa. Sov där inatt, det var möööösigt babe ;-)

Sen hjälpte jag Rebecca att flytta massa lådor till hennes nya lya igår... god damn, det var jobbigt. Roligt också.. Västerås lataste kvinnor flyttar utan karlar, fint det ;-)

Idag ska vi diska och så i hennes lägenheten. Värsta ju... kvinno-göra !

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och blir dampbarn.
Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback