Rebeccas roliga mamma

R e b e c c a . . . säger:
vet du vad jag och mamma gjorde idag för första gången? mamma handlade på kortet hahahaha, hypernervös!

R e b e c c a . . . säger:
så sa han i kassan: på summan?

R e b e c c a . . . säger:
 min mamma bah ; VA VILKEN SUMMA HUR MYCKET DÅ? JAG ÄR INTE RIK JAG HAR INTE SÅ MYCKET PENGAR PÅ BANKEN!!!

R e b e c c a . . . säger:
jag dööööööööööör

' C a m i l l a ' säger:
HAHAHAHAHAHAHAAAHAHAHHAAAAAHAAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA

R e b e c c a . . . säger:
så pinsamt ibland, jag bah nej mamma jag kan förklara sen...

' C a m i l l a ' säger:
JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

' C a m i l l a ' säger:
JAG HADE VELAT VARIT DÄR HAHAHHAAHHAAHHAHAHHHAAHHAHAAHAH

' C a m i l l a ' säger:
jag hade legat på willys sten golv och kissat på mig

R e b e c c a . . . säger:
jag blev helt illröd, de så skämmigt ibland

R e b e c c a . . . säger:
mmm tro mig hade du vart där hade vi dött!

' C a m i l l a ' säger:
fyyy fan... hon är såå skön, utan att ens veta det !

R e b e c c a . . . säger:
fick jag stå där... ja!! hon ska ha på summan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback