Jul-veckan

23 dec;
Var nere på stan och slogs efter julklappar. Sen blev det fika hemma hos abbe eftersom han fyllde 24 år. Eken, kim och Rebecca kom över. =) Eken hade med sig en diskmaskin.. jätte snällt verkligen! Vem tror ni blev mest glad? JO JAG. YES.. slipper diska hemma hos honom... han har en slags tendens att ta ett nytt glas varje gång man ska dricka något... jag är likadan... fatta vad disk :P

24 dec;
Firade julafton hemma hos far min. runt ett åkte vi dit. Det vankades julbord, julklappar och såklart KALLEANKA. Men ni såg den där nya tecknade?... bolt.. och den där bollen... men guh så söt.. HAHA..
och vet ni vad jag RÅKADE äta på julbordet? jooooo, GRISTUNGA!!! usch... det var gott... men när man vet vad det är så var det inte lika smaskigt, haha.
 Runt kl 20.00 så hämtade kim och rebecca upp oss.. sen även Sanna och Tom... vi åkte för att överasska Eken! Han verkade glad.. vilket var tanken! :) Ingen ska behöva känna sig bortglömd på julafton!
Sen var jag och min älskade ensamma på kvällen hos honom.. myspys.

25 dec;
Följde med Rebecca till henne morfar ute i buschen. Då snackar vi BUSCH! kallt och mörkt där ute. Haha. Tog typ 1h att åka.
Vi drog hem och var hemma typ halv åtta. Gjorde sig någelunda fin. Drog till eken och drack. Sen ut och parta på oliwer. En av dom bästa kvällarna på väldigt länge.. guh så kul jag hade! Förutom lite små tjaffs.... men det positiva övervägde som fan!
Träffade många trevliga människor där ute!

26 dec;
Åkte hem skapligt... åkte och handla och grejer. Sen var jag bara hemma och gjorde nada.. jätte skönt. Sen drog jag över till arch där rebecca,kim, abbe och ronny hängde och drack. Trevligt.. dom drog ner till krogen och jag drog hem!

27 dec;
Åt tacos hemma hos mammas kille stefan. Min älskade var såklart med. Likväl som daniel, petra och stefans föräldrar och min mamma. Det var trevligt !
 Sen drog jag över till Becca och Sanna. Vi slingade håret, drack vin och hade mysigt. Det hände väl inte så mkt mer. Sannas hår blev jätte fint. Medans mitt o becca blev...hm.. inte mkt förändring. På tisdag gör vi om skiten igen! haha.

28 dec;
Jag och abbe drog hem till daniel idag och kollade fotboll. New castle fick stryk av liverpool. ops!

Nu ska jag hem till  älsklingen och slappa. Var ett tag sedan! haha. ... typiskt julen!

Pussohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback