yeah

Ja ibland undrar man.... Lr hur?

Verkar som att man har jobb efter jul. Tack o lov..men man ska väl inte skriva hej redan.. men jag håller tummarna. Ringde och checkade läget och det verkade fortfarande positivt. :)

Det är tydligen bra att man har erfarenhet i bagaget. Tack o lov att man tagit små jobb lite hit o dit.. det lönar sig, iaf i denna branch.

Åt julbord igår.. shit vad gott det var. Typ 350 olika sill sorter haha. Och massa annat gott.. jag blev proppmätt.. åt inget på hela dagen och kvällen... sjukt. Höhö..

I lördags så var jag hemma hos pappa och Eva-lena. Där hennes barn med respektive var. Och bror såklart med petra. Det var mysigt och trevligt... Vi drog våra lappar om vem man ska köpa present till.. jag fick turligt nog min bror !! skit bra!! Och sen ska jag ta med mig inlagd sill till julbrodet.. wish me luck.. ska hitta en skit bra recept på internet och slå dom med häpnad =P

Sen blev det fest hemma hos Kim.. sen ner till pluto eftersom Bmb var proppfullt. :) Det var helt okey!

Brorsan klämde mitt finger i rutan. Han har såndär elektroniskt.. jag hade min tumme där och han drog upp den.. aj i helvete vad ont det gjorde. Kunde inte ens hålla tillbaka tårarna..sådan smärta var det..brände i hela tummen och kunde inte ens röra den. Blå blev den och daniel bara skrattade... hahahah. As shysst ;)
Alkohol och ipren från sanna så kunde jag festa iaf haha.. har fortfarande ont, men det är iaf på bättringsvägen!

Nu ska jag handla. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback