Bio lio lio

Det blev penicillin för var bölden iaf. Läkaren tyckte det var oroväckande för den sitter nära leden, bah.   3 st kikade på det. Och alla såg förvånade ut. Jätte trevliga var dom verkligen. hihi. Ena tjejen tyckte det såg ut som någon bränt mig med cigarett, den andra trodde jag fått i någonting. Och läkaren klämde bara och sa pencillin absolut.
Så jag vet fortfarande inte vad det är. Men men.

Sen åkte vi till Daniels gamla lägenhet o städade. Och sedan till hans nya och åt korv med bröd, mums hihi.

Sen drog vi på bio. Jag fick nån jävla dryg sak framför mig. Typ as lång. Så jag såg ingenting. Men vi flyttade platser.. tur var väl det för filmen var sjukt bra.

Vi såg Utlämnad och den var gripande och väldigt bra faktiskt. Vi hade inte så höga förväntingar så man blev överasskad. =)

Detta är ett ordspråk vi säger här i afrika.
You shall beat your women up every morning, if you dont know why you do it, she will !

Jag tror det var något sådant dom sade i filmen. När det sas i filmen så vågade ingen skratta, tillsut skrattade en kille till och då började alla skratta. Sättet han sa det på och hela filmen var dramatisk och "lugn" sen kommer det där. Låter säkert inge kul nu, men tro mig, det var det. Skrattade sjukt mkt.


Kommentarer
Postat av: versatil

Ja dem får göra det :) Vem vet, dem kanske blir kära i varandra? :-)

Postat av: versatil

Hee japp! :) Finaste tjejen dessutom :P

2008-02-29 @ 13:55:11
URL: http://versatil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback