blä

Jobbigt idag också.Ville inte gå och lägga mig igår och möta denna dag. Kl är 10,47. Jag vill inte åka dit. Jag mår illa, kan inte äta. Det gör ont, snälla, rädda mig. Jag orkar inte.
Hans lukt kommer sitta kvar i väggarna när jag kommer. Jag vet att han precis har gått där, skrattat och bara varit han. Vad fan hände, hur kunde jag vara så blind. Känner mig så förnedrad.

Jag ska ta en buss som gör så att jag kommer precis till ett dit. Jag vill missa honom. Inte se han. Men nått i mig säger att jag vill att han ska vara kvar, jag vill veta hur han ser på mig nu. Jag kanske bara vill veta hur jag ser på honom nu.



Jag var så glad där. 1v & 3 dagar sedan. Kommer ihåg känslan.
Broken smile.

Kommentarer
Postat av: Versatil

Usch... =/ Jag behöver inte veta i detalj vad som har hänt för att förstå vad och hur du känner... vet heller inga ord som riktigt hjälper så lämnar bara ett litet avtryck för att du är hörd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback