....

Sitter och bara gråter. Fy fan, hur kan allt bara raseras över en dag. Allt.
Kommer sakna dom så sjukt mkt. Det finns inga bättre. Jag mår så dåligt, ingen förstår hur jävla ont det gör. Känner mig så misslyckad. Och det hemska är att jag var allt annat än misslyckad...
Så besviken att jag kommer spy på allt snart.
På måndag är det sista gången jag står där, skrattar och har så roligt. Kommer kanske fälla en tår, kanske flera... vet inte, men känsligt blir det.
Besviken på hela systemet. Allt. Fyfan.
IBland undra man om det finns något samvete i vissa människor. Tydligen inte.




Kommentarer
Postat av: Anonym

kjama om* vissa av dom förtjänande inte dig.. egotrippade idioter!

2008-02-02 @ 11:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback