Ett avslutat kapitel

Dagen var gjord. Den sista dagen på jobbet var gjord kl 1900.
Jag hade klump i magen hela buss resan dit. Visste inte om jag skulle gråta eller leka zombie. Blev väl något mittimellan tror jag. Grät gjorde jag aldrig.
Det var jag och Fredrik som jobbade.
Vi hade som vanligt kul. Fast på nått sätt kändes det tung igår. Som att luften bara gått ur mig. När jag glömde att det var sista dagen, när jag bara var, så hade jag så roligt.
När jag hade lunch i en halvtimme mådde jag absolut inge bra. Satt där själv med min korv med mos och bara stirrade. Förut när jag suttit där, varje dag, har jag varit glad, verkligen glad. Nu kände jag mig bara tom.




1, Min till vänster, och Fredriks till höger. Skit snygg poträtt av alla!
2, Min berömda vattenflaska. Lite internt.
3, Bilden talar väl för sig själv.
4, Ja, this one two.
5, i en låda
6. Grr

Igår på kvällen fick jag mess av kotten av komma ut på en promenix. Där stog han utanför, tur att man var hemma då!
Men det var ur trevligt, avslappnat, skönt att prata ut. Blev ju kallt så vi drog hem till honom och fortsatte prata. Det känns bra att veta att du bryr dig :) Tack för att du bara är du.
Drog hem runt 12 och läste, sen somnade jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback