Läkaren

Nu har jag ringt en sjuksköteska ang mitt varbölds grej på armen som gör så jävla ont. Trodde det skulle gå över med alsolspriten, men inatt var det hemskt, har inte kunnat sovit sådär jätte bra. Eftersom såret sitter på underarmen, ovanför armbågen så gör det det svårt att ligga o sova vissa ställningar.. och har ju ont i halva armen, eller öm heter det kanske.

Kl 17 ska jag dit iaf. Lite rädd, tänk om dom typ ska klämma och hålla på?! då tänker jag säga ifrån, vill inte börja grina av smärta liksom. Ge mig penicillin bara. :)

Igår pratade jag och Rebecca om hur vi var förut. Vi hade så kul, vi var mer kreativa. Vi dansade nyktra på Rebeccas rum. Vi målade i my little pony böcker. Vi hittade på danser, låttexter och var inte rädda för något. Vi var dom vi var och gillade inte någon oss så sket vi i det, för vi hade varandra.
Vi skämtade om allt, precis allt. Blev någon ledsen så skämtade vi om det, ( även fast vi kunde vara seriösa imellanåt) .

Idag är det tvärtom. Vi lever FÖR våra problem. Vi ältar dom och ser bara andra problem. Vi pratar bara om killar, bantning och jobb. Det är helt sjukt så vi förändrats.
Klart vi fortfarande är lite säregna ;) och vi gör saker som är konstiga. Men inte alls i samma utstreckning. Nu tänker vi bara på, " ja, men vad händer om vi gör så" . Vi tänker mer på vad som händer härnäst om vi ska göra något.
Förut så tänkte vi på nuet. Och när vi flascha boobsen på E18 sket vi i att vi kände oss som fjortisar.. vi hade iaf kul när vi väl gjorde det, i stundens hetta ;)
Det var bara något exempel, men det var så det var iaf, med allt.

Men vi kommer hitta tillbaka till det där. Nu har vi iaf kommit unnifunn med saken, nu ska vi bara bli Rebecca och Camilla - Dom speciella!

IDag ska vi iaf på bio. Det blir antingen jumper eller cloverfield. Pratade med Mattias igår på telefonen och han hade sett cloverfield redan och sa att dom filmar med vanlig kamera. ( Ganska irriterande ).
Så det kankse blir jumper som inte fått så himla bra kritik!!

Vi får se. Cloverfield Vs Jumper ;)

Strålande sol ute! Sitter nyduschad och väntar på ingeting. Kanske blir en promenad innan läkaren. Får se. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback