Melodifestivalen / Pluto

Ja, mello gick av stapeln i våran stad. Kändes lite coolt att det var sånt stohej inte alls långt ifrån en! Hade velat varit där.
Sanna nielsens låt var bäst tycker jag, och verkar som att många tycker det eftersom hon gick direkt till final.

Kvällens skräll var ju när Carola och andreas gick vidare till andra chansen. Låten var helt okej, men jag tror folket börjar tröttna på Carolas fejka fasad om att bara guds bästa barn. Hon är pure diva.

Jag vet en som var på Grekiska restuarangen och åt, då var Carola där privat. Kvällen slutade med att Carola blev as packad och dansade på bordet... på en jävla restaurang?! skämmigt. Hon tror hon kan göra vad hon vill.
Hade jag suttit där, hade jag tagit bild och skickat till aftonbladet.
Hon och sitt jävla gud snack, bluff alltihoppa. hon är ju psyk.

Det var iaf mega kul när jag och rebecca satt mobbade och drack vin och skratta. Jätte roligt. Sen blev allt skit när vi kom till pluto. Fan det suger verkligen. Inge folk!!!!

Sen drog vi hem till Rebecca på natten och snacka tills kl 0400.
Idag är jag sååå bakis. Huvudvärk och tanken på mat får min mage att vända sig. Dock är jag mysgalen. Fan...
Vill bara ligga i sängen med en kille och prata och skratta! och kanske äta så småningom!
jaja..

image579
image580
image581
image583
image584

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag jobbade på meldoifestivalen och det värsta var faktiskt carola. på första dagen va det playback på gen repet du skulle sett kvinnan, hon slutade bara sjunga och låten fortsatte sen kom hon på sig själv. å Herregud.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback