Splitter

Fan vad tråkigt det är när gänget är splittrad. Sjukt drygt.

Nån som vill vara kompis med oss? haha
Vi är tillgivna, dominanta, snälla, as roliga och äventyrliga. Känner du att just DU skulle stämma in på denna beskrivning, att ge oss glädje när det är som tråkigast. Ja, men hör då av dig! ;-)
ALLA är välkomna! En stor orgie kan vi bli! SEKT!

Ikväll är det melodifestivalen. I vår stad. Västerås! men inte fan har man nå biljetter, så vi får kika framför tvn. Det går väl det med.

Ska dricka upp mitt kaffe och ta tag i dagen. Inte så mkt att ta tag i, men ja.

Kryssning om en vecka, jag längtar shortan av mig. Ut på djupt vatten, me like.
Hej

Finns det någon som kan ge lite förslag till bra musik?
Är trött på det mesta och inte kommer det ut något
.




Kommentarer
Postat av: Rebecca

JAG KÄNNER mig som personen du beskriver hahaha....=D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback