Uttråkad

image586

Fullständigt namn? - Camilla Maria Pettersson
Ålder? - Nästan 22
Vart bor du? - västerås
Bor tillsammans med? - Mor
Husdjur? - Nej dog nyligen =( en katt alltså.
Färg på ditt hus? - typ gult
När är du född? - 27okt
Klass? - går inte i skolan
Vilket år tar du studenten? - tar? TOG -05
Något jobb? - fick nyligen avgå.
När gick du upp i morse? - 10?
När ska du sova? - när jag lägger mig, i guess
Duschat idag? - absolut
Kramat någon idag? - hm, nä?
Pussat någon idag? - nope
Vad har du ätit idag? - Pastasallad
Dagens klädsel? - Just nu, morgonrock o turban
Dagens smink? - sminklös idag
Dagens sötnos? - Mig själv
Dagens roligaste? - När jag och Rebecca lekte döva

SOCIALT.
Har du många vänner? - nä,inte direkt, men dom jag har litar jag på
Vem kramade du senast? - Mamma
Hur många har varit otrogen mot dig? - haha, förhållande, vad är det? =P
Har du pojk-/flickvän? - nej
Vem pratade du med i telefon senast? - Marie
Stad? - eh västerås, eller vadå?
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Mattias. Tänker då inte säga vad det stog!

FAVORIT.
Film? - Titanic
Låt? - Oj, många
Mat? - Kött
Dryck? - Kaffe
Färg? - grönt
Land? - Sverige, eller någonstans varmt.
Människa - Rebecca

SENASTE.
Personen du tänkte på? -  mattias.
Personen du kysste? - Nån på krogen
Gången du spydde? - hm.. det var nog ett tag sedan
Gången du grät? - Inte så länge sen
Pizzan du åt? - Calzone såklart!!!
Gången du var i Göteborg? När jag var så liten att jag bara kommer ihåg att mormor satte på mig regnkläder när jag skulle åka forsen på liseberg.
Gången du var i Stockholm? - i somras. Typ arlanda.
Gången du var hög? - haha, eh. Längesedan.


ANTINGEN ELLER.
Svart eller vitt? - Svart
Hund eller katt ? KATT
Ut och festa eller hemma och mysa? - Ut o festa
Tvspel eller datorspel? - Tv-spel
Singel eller upptagen? - Singel
Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - Måste man välja? jaja, lunarstorm
Big Brother eller Paradise Hotel? - Bigbrother
Har du svart hår eller blondt? - blondt
Har du blåa ögon eller bruna? - blågröna
Choklad eller lakrits? Chocklad
Göteborg eller Stockholm? - Kommer inte ihåg gbg. Men gillar inte sthlm. Så gbg.
Högerhänt eller vänsterhänt? - högerhänt
Coca cola eller fanta? - coca cola
Pizza eller kebab? - Pizza
Randigt eller prickigt? - Randigt
Älska eller älskas? - båda
Leva eller dö? - LEVA

ANTAL.
Personer du älskar? - Många
Personer du hatar? - Hatar inte någon. Men ogillar as många.
Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - Har väl blitt några st..
Glassar du ätit på en dag? - kanske fem
Festivaler du varit på/ska på detta året? - oj. nej
Gånger du haft minnesluckor? - nån gång.
Personer du saknar just nu? - Gizmo, min katt.

VEM:
Vill du kyssa nu? - Din pappa
Sjöng du senast för? - Säkert Rebecca
Hade du senast en msn-konversation med? - Rebecca
Spelade du tvspel med senast? - Typ brorsan elle r pappa kanske
Vill du kasta en sten i huvudet på? - Mig själv faktiskt.
Förtjänar att dö? - Ingen
Är söt? - Många
Vill du sova jämte inatt? - Mitt gosedjur såklart

VAD:
Gör dig glad? - Alkohol. nej skojja. lite iaf. eh, humoristiska människor.=P
Vill du helst göra nu? - Skita i allt och tuta och köra.
Önskar du att du slapp göra? - Söka jobb o slippa höra morsans tjat.
Vill du ha nu? - Pengar? bil? lite kärlek? allt som jag inte har kanske.
Önskar du dig i födelsedagspresent? - Lycka
Längtar du till? - Kryssningen
Tycker du om dina betyg? - haha nope
Är det bästa som hänt dig? - oj. Mkt bra har hänt mig, men dom har också försvunnit. så vet inte.

Det där var fan jobbigt.
Hittade denna på en tjejs blogg. Snodde, haha. Sorry. Ni kan besöka henne här ; http://doitmyway.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Thessan

Snor den av dig också hehe

Postat av: jenny

haha nästan 22år är ett par månader kvar! :P

2008-02-26 @ 08:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback