.

Den mest hemska dagen har kommit. Idag. Mår så dåligt att jag vet inte vad jag ska ta vägen.
Allt man gör.. fan... jag vill rymma härifrån.. snälla ta mig härifrån... snälla.. fan..
Klumpen i magen är outhärdig. Ta bort.
Måste avslutas, måste. Det går inte. För mkt.Fan. Alla ögon på en, men ingen ser hur dåligt man mår utav det.
Mitt jävla fel. Bara mitt. Dags att stå för konsekvenserna. på benen igen, hitta nytt. Skapa nytt liv. Tack för mina vänner, att ni finns.
Just nu skämms jag mer än nånsin.Inget är kul längre.

Hjälp.

Kommentarer
Postat av: Versatil

Jo jag har skrivit en hel bok.. Men den är långt ifrån klar... Det är bara en "kladd" gjord änsålänge som jag skrev för flera år sen som jag tänkte finslipa nu och skicka in för att se vad som händer :) fast det lär ta ett tag som sagt.. Är perfektionist när det gäller sånt där. :) Jaha oj, en sån kanske man ska ha... Fast det finns ingen sån utarbetad ännu.. Får klura på saken :) Kram

Postat av: versatil

Ja du har så rätt! Därför det tar tid för mig.. Läser den en gång i halvåret /året så att det inte ska bli tjatigt. Man blir lätt förblindad då och som du säger, rättar och rättar och rättar...Men jag låter den ligga tills jag glömt bort vad jag skrivit för då får jag mer en helthetssyn när jag läser det igen och ser det lite mer ur läsarens perspektiv. Då rättar jag inte efter eget tycke utan mer som en läsare vad jag hade velat ändra om det var någon annan som skrivit den, om du förstår vad jag menar :)

2008-02-01 @ 11:36:10
URL: http://versatil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback