Äventyrligt.

But something happened
For the very first time with you
My heart melted to the ground
Found something true
And everyone is looking round
Thinking Im going crazy

But I dont care what they say
Im in love with you
They try to pull me away
But they dont know the truth
My heart is crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open and I
Keep bleeding love.

Leona lewis-Keep bleeding
Fin låt. Kan relatera med mina känslor. Orkar inte lägga in hela texten!

Jag skrev precis klart bloggen, allt försvann och nu måste jag skriva om allt.Suck.

Händer så mycket just nu i mitt äventyrliga liv. Saker som skulle få er att tappa hakan mer eller mindre. Saker som får en att må bra i just det ögonblicken, men som ställer till med mer kaos i mitt liv. Och mer saker som måste lösas. Vart fan är tryggheten? skriker, ropar !

Jag vill inte skriva en till blogg där jag förklarar hur ledsen jag är, eller hur mycket du gnager sönder mig. Eller hur mycket jag saknar att ligga i sängen och bara prata i telefonen med dig.
Halva mig har gått vidare, den andra delen är fortfarande kvar hos dig.
Everyone has hopes, im human afterall.
Vad ska jag göra?

Gjorde jag nått dumt nu? Var det rätt eller fel?
Kan det pipa i min mobil eller. Fan... sluta.... spöke.

=( ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej är du männsika? jag måste totalt missuppfattat dig.. trodde ju du va liksom en robot=/ hihi nej då.. ahh vi får gå gå lyssna på våran blödande kärlekslåt hahha.. pöss

2008-01-09 @ 07:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback