Blev liksom vitt

Kollade ut genom fönstret och såg att det snöade. Sjukt tråkigt. Vill ha vår ju! Bort med snön, bort med kyla. Jaja, vad förväntar man sig.. det är ju bara Januari...

Helgen närmar sig med stormsteg. Ska ta oss ett glas vin eller så är det nog tänkt. Eller jag och Sanna vill det iallafall.. Händer väl något på lördag , i hope.

Sjukt pinsamt. Högsta chefen kom in idag när jag och Fredrik hade satt på oss prinsess tiaror och guld skärp =/ Snacka om pinsamt!!!!!!!! Vi tog av oss dom ganska snabbt, men det var inte en enda kund i butiken så det skadade ju ingen.. men det ser ju inte bra ut direkt. Tror dock inte de gör något.. men endå.. haha.
Jag började gosa med hans hund jävel, jag tycker inte ens om hundar.. dom luktar illa, men jag gjorde det för att ta bort det pinsamma, haha.. jag tror inte jag lyckades..men men..
Vi är väl inte mer än mänskliga. ;-)

Nej det är väl dags för att nanna med kudden. Lilla Gizze väntar på att jag ska gå och lägga mig så han kan krypa tills sin sida av sängen och sussa med mig.
Han är iaf normal igen. Trodde det var något fel på han. Men nu äter han och busar och sånt en katt gör :)
Han gillade helt enkelt inte sin mat.. denna mat är bättre och godare. Plus att han inte får räkost längre. Ska han få något extra blir det räk/tonfisk på burk i kattmat. Där är det iaf näring.

Godnatt sverige!
-Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback