En bra dag

Dagen har varit bra idag. Varit glad för en gångs skull. Vet inte varför ens. Jag bara såg framåt och såg våren, sommaren och värmen. Det fick mig att må bra. och jag är tacksam för dom i min omgivning, att ni finns här. Speciellt tack till Rebecca och Sanna :)

Jag har snurrat runt på ikea, gick ut med tallrikar och sådant. Sen snurrade jag in på maxi, gick ut med, fint blockljus, en skål att ha ljuset i, guldsand som dekoration, en skit god parfym, babyolja, kuddar o så. Och mat... hehe.

Nu sitter bror och Petra i köket. Ska käka lite mat. Mums.
Fick mess av becca där det stog att det händer värsta grejen utanför min balkong. Gick ut och där står max och pooh som två små machmellows, haha. Skit söta! Dom hade varit på promenix :) duttiga!

Igår så drog jag hem till Micke, där hans nya tjej Matilda var, likaså Rebecca och max. Grattis till Micke och Matilda, hoppas eran lycka varar länge :)
Vi åt tacos och sådant. Sen drog max och jobbade på village och becca o jag drog ner dit och mötte upp Sanna. Satt där och dom drack vatten och jag pimplade vin för att dämpa min olycka hehe. Kan tolkas lite knas men men.
Sen sög bandet som spelade där så sanna drog hem till sin tom ( dom är tillsammans igen, grattis till er också ) . Och jag o becca drog in på konrad och dansade loppan! det var liksom kul ibland.

Men fan vad trött jag är på folket där... slashasar utav bah helvete. Hej pluto, hej Blue moon bar! Man kanske inte är så snygg själv... men titta på fint folk, det vill man!

Jahapp. Då var det bara lilla jag som är singel då. hahahaha. Ensam kvar hej o hå!
Vore ju trevligt med en pöjk. Mysa såhär i kylan... jaja... nästa år kanske jag också har någon. haha.

Pusshejs

Kommentarer
Postat av: Sanna

Naw, tack för att du finns med Camilla =) Love you.
Åh fixat lite mys och fint hemma =) Bra att göra det när det är lite mörkt och trist ute *S*

2008-01-06 @ 21:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback