Hövvevärke

Somnade på blöt kudde, vaknade på dåligt humör. Vaknade för sent, fick panik. Men hann få i mig macka och det nödvändiga, sen ner till city med bussen och lämnade ett spel på jobbet som en kund skulle ha. Sen hoppa på nästa buss för att ta sig till andra sidan stan - E-lund. Jobbjobb.
Det är sjukt lugnt, så man lullar på där inne, försöker stöka ner så man kan städa, försöker göra om hyllor så man har något att göra. Men men det kul iaf :)

Skulle varit ledig imorgon, men jobbar mellan 13-19. Sen är jag iaf ledig, skönt. Blir lite stress nästa vecka, långa arbetsdagar med mina knasiga arbetskamrater, höhö. Jag kommer få träffa lotta nästa vecka och jobba med henne, FAN VAD KUL !! ser jag sjukt mkt framemot :)

Just nu längtar jag så äckligt mycket efter värmen. Det är nästan läskigt hur mycket jag längtar. Sommar är det bästa som finns. Bojkotta kylan !
Vill dra utomlands !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

På lördag hoppas jag det blir bubbel och bastu med Sanna och Rebecca, hope hope. Ansiktsmask och sådant tjaffs. Great ! ;)

Nej nu ska jag nog ta och kolla på GOSSIP GIRL !!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja ge mig värme också. vår och sol i klackar och en snygg jeansjacka ME LOVE...

Ja hoppas de blir lite bubbel... skulle vara fint om det bokades i tid bara haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback