I truly understand, please dont cry now

Det pep i mobilen. Blev både glad och sådär mammig orolig. Men nu är det så, han vet att jag finns här för honom. Eller jag hoppas han förstår det. Tänk att man kan bry sig så himla mycket om en person. Man vill bara vara där.
Jag vill ju inte heller vara en jobbig tjej som är efter. Har väl inte varit det heller. Men nu vet jag ju. Och det är skönt. Har fått attacker där jag bara velat ringa och fråga. Men jag har behärskat mig faktiskt!
Fast nu kommer jag få oro attaker där jag känner mig hjälplös. Men så är det.
Jag är bara ett samtal ifrån dig. Och det vet du.

Har bokat klipp och slingnings tid. Fan så underbart det ska bli. Ett nytt utseende. Me like. hihi. den 25 blir jag lite omstylad !
Vill använda sminknings grejen på make up store, men vill hitta ett bra tillfälle då jag kan vara extra fin. Man blir ju sminkad på ett fint sätt så då vill man ju inte gå ut på konrad liksom, höhö.

kikade på " im a legend" igår. Grät som en gris haha. Bra film. Sen har jag blitt fast i serien "gossip girl" sjukt bra serie. Börja kika på den gott folk, jätte bra serie. Gillar ni OC så gillar ni verkligen gossip girl!!!

Jag börjar jobba kl 16. Jag är stressad känner jag. Orkar inte!! ta bussen enda ut till erikslund för att jobba 3 tim. Suck.. körkort, ja tack!
SKa ta buss 14 kvart över 3. Undra om jag hinner?? vet inte. hmm.. jaja... får ta numret te jobbet och ringa om det blir försent. Så dom vet det!

Nej, ska väl duscha nu. Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Camilla såg BB på bussen här om dagen du kanske ska kontakta henne och be o få några extra lektioner i svenska? ;) ( inte en samtal, ett samtal :P

2008-01-09 @ 20:15:36
Postat av: Milla

- Jenny
haha, ojdå. Ja hoppas hon inte fått i pension än ;D behöver henne mer än nånsin nu haha!

2008-01-10 @ 11:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback