Kul

Skulle publicera och allt försvann. VARFÖR!

Dagen har varit bra. Varit lite lätt irriterad bara. Kan kanske ska berott på att fläkt-gubbarna ringde på dörren kl 0730 på min lediga dag. MORR.
Jag vaknade ungefär 10 minuter innan av att jag hörde fläkt-gubbarna i trappan, klampandes och högljudda. Pling plong sa det och jag & Gizmo flög upp som två tuppar. Slängde på mig morgonrocken och håret stog åt alla dess håll och kanter. Med en fräsch morgon andedräkt öppnade jag för gubbarna som glatt klev in och sade Godmorgon!

Min lilla katt blev hyper rädd när han såg att dom hade med sig en bauta dammsugare som skulle kunna suga upp hela Gizze. Plus att dom hade en stor stege. Han for runt som en skottkärra med oljade hjul och jag sprang efter och försökte få fatt i han. Vilken syn va?
tillslut sprang han in i mitt rum, likaså jag och stängde dörren.
Där satt jag och messade för fulla muggar medans Gizze låg vid dörren och undrade vad monstrena gör i hans hem.
Runt 0800 så skulle dom dra. Jag och Gizze går ut och ska säga hej då. Ena gubben ber om förlåtelse för smutsen i badkaret. Och jag tänkte, vad fan gör dom i badkaret när det är fläkten som skulle fixas? jaja, inte mitt problem. Struntar väl i vad dom haft för sig här ute.
Hörde att dom var in i garderoben också...kulish ;)

Runt 16 så mötte jag upp Rebecca. Vi gick till sigurdsgatan för att träna på power plate, ( vibrationsplatta för er som är födda igår ) . Det var tråkigt, hemskt, jobbigt. Inget för mig, dock bra träning, men nej tack. Nu har man provat det också.
Tror inte Rebecca gillade det speciellt mkt hon heller. haha.

Sen solade jag. Måste få lite färg på min vita kropp. Hej fräknar!
Nu ska jag duscha, sen läsa, för att sedan släppa in john blund som ska kasta nått i mina ögon.

Natti,

Kommentarer
Postat av: Sanna

Oj, din hårboll till kat har blivit stor :O

2008-01-16 @ 08:25:33
Postat av: Milla

haha ja, tur är väl det ;) vore lite konstigt annars, höhö!

2008-01-16 @ 10:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback