Kvälls kaffet


Nej fan! Idag fick jag reda på att K dejtade en annan nu, GRATTIS! Känns bra att vara själv va? och hitta dig själv? Okej, det tog en vecka att reparera dig. Det var fanimej rekord! hur gjorde du det? några tips? Hoppas eran lycka varar skit länge, puss på er :) Jag tror ni passar. Samma lika liksom. ;)

Det bjöds på en solig söndag =D hur skönt som helst!
Snart är helgen över, som jag jobbat bort totalt. Inte har det kännts som helg. jobb jobb. Och imorrn blir det mer jobb. Ledig på tisdag iaf :)

Nej fan, jag trivs som fisken i vattnet!

Idag sprang jag och basta och sola med rebecca. Drog direkt efter jobbet. Nu sitter man här helt utmattad. Vi satt hela 35 min i bastun, vi typ dog.. men vi lever ju nu iaf. hehe. Sen peeling och grejs. Underbart.

Kl 22 ska jag och mor titta på en flock lejon som åt upp en massa människor på 40talet. DEt är skit intressant. Förra veckan handlade det om en geopard som gjorde det..:)

OCH JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD!
SNART ÄR JAG I DINA ARMAR =D LÄNGTAR !
Äntligen kan jag skylta med det. En annan har så sjukt respekt för K, men nu har jag liksom inte det!
Eftersom han inte ens kan stava till ordet respekt.

Dont give a fuck.

Nu ska jag dansa vidare. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback