Kvällskvisten

¤ Wisin Y yandel - Sexy movimiento
¤ Dj Flex - Te quiero

2 Heta låtar just nu ;)

Sjukt besviken på "one republic's " nya låt. Den lät ju precis som vilken radio plåga som helst. Bojkott!

Här sitter jag och skriver igen. Om 12 timmar börjar jag jobba. Är inte hemma igen förs om 21 timmar. Låter ju sjukt. Tänker man så får man ju tarmvred.

Ser ut som en GALEN kräfta just nu. Gör sjukt ont i ansiktet och jag tror jag kommer få betala för min solning. Stackars huden. Ser väl ut att vara runt 50 år när jag fyller 30. Ska nog sluta upp att ta bananaboat, det gör ju inte saken bättre. Kanske på kroppen, men ansiktet kan jag bespara.

Och jag är galet sugen på att göra iordning mig! Jobbar hela helgen, och pengar är ett problem, så utgång blir det icke, vilket resulterar i att jag får vara sminklös och tråkig klädd. UH!

Nästa lördag kan jag gå ut!! Är ni med mig???? PLZ! då har alla fått lön också. Plus jag är het då jag färgat håret och klippt mig ;D
BMB? PLUTO?

Vet ni vad som är sjukt ute för mig ? KONRAD!

Idag har jag varit hemma hela dagen förutom då jag drog E-lund och till DYRA nisse och kikade. Kom ut med sånna där grejer man sätter runt gardinerna. Ja precis, sånna ja. Sen 2 kuddar med kuddfodral, svart och guld.
Drog till Hälla och in på hemtex, kom ut med en 3 dukar. Eller tablett som det också kallas. Kan användas lite hur som helst enligt mig.

Det jag nu letar efter är en pläd. Jag hatar verkligen FLIS plädar, det är tamejfan det fulaste som finns. Speciellt dom som verkligen ser ut att kosta 20 spänn från ÖB. Så nej tack. Jag vill ha tyg, tjockt tyg eller iaf tyg. Jaja.

OHHH, tiden har gått så fort. Me happy. Snart snart snart snart. =)

Den snyggaste bilden på mig någonsin. Hej nörd liksom! Inte mina glasses!!


/ Milla

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hm vad är det för datum nästa helg då? får ju lön den 27 ju. Haha yes you look like a geek MOHAHAHAHA

2008-01-16 @ 22:33:34
Postat av: Camilla

- sanna. det är 25 på fredag, 27 på söndag.. så då får du också på fredag ;) bra va!
jo jag är en nörd.. har bara inte vågat varit mig själv förs nu, hihi puss

2008-01-17 @ 19:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback