Lets Dance

Väntar på att klockan ska bli 22,25 för att sen vem som åker ut Letś dance! Personligen tycker jag Uffe!! Han kan inte röra sig och är fjantig. Uh! Hoppas sverige röstar på dom som är bra!

Har jobbat hela dagen, kom inte hem förs kl 20. Det var den fredagen det! höhö.
Har haft en dov huvudvärk hela dagen, inte fan har jag klagat för det. Jag är nog en ganska bra arbetare. Jobbar för fulla muggar även fast man inte mår bra. Vissa sjukskriver sig för minsta lilla för att slippa jobba, det är lite patetiskt faktiskt.

Sen kanske kryssning i slutet av februari, får se om man hakar på!

Jobbade med Lotta idag, kul att se henne igen :)


Imorgon jobbar jag till 17.Sen hem och sen kanske ner till strike med vännerna :) Skönt att göra något faktiskt!



/ Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback