Like always

Jomenvisst!
Så är det.

Jobbar hela dagen lååååång. Varit trögt men skojjsigt. Om en vecka kommer dommen. Arbetslös? eller inte? Håll era tummar för mig :) Vill ha det jobbet so much!

Kollat lite på idrottsgalan. Får rysningar i hela kroppen av att det svenska Damer och Herrar kamma hem medaljer. Klart det ska vara en gala där dom får pris för att dom tar pris. haha.
Men när dom visar klipp från när svenskar tar medaljer så ryser jag i hela kroppen, känner mig faktiskt stolt över att vara svensk och ha så många idrottare som är så duktiga. Lilla sverige har stora kändisar inom idrotten :)
Keep it up ;)

Nej, man kanske ska ta och sova och vakna och se vad dagen har att bjuda på. i hope happiness.
Kommer sånna där gubbar och ska grejsa med våran fläkt, kul.. jag som är ledig imorrn, får väl se när dom dyker upp. Slänger på mig en morgonrock, öppnar och säger hej för att sedan stänga in mig på rummet med kissemissen.
Så kan dom göra vad tusan dom vill med våran fläkt. Blir så trött på att dom skriver att dom komemr mellan 0700-1600. Typ kan ni kanske precisera tiderna lite mera så att man vet på ett ungefär iaf!

Godnatt Sverige
/ Milla

Kommentarer
Postat av: Becca

ahh.. men nää all pengar som går åt idrott när det finns så mycket viktigare saker .. ne fy.. där är nått vi är olika på fan milla.. du gillar idrott jag avskyr den förutom fotboll hihi. Dom tar stora summor dom tar höga löner haha och folket hamnar i bråk pga hejja på olika lag och klacker.. pathetic!.. de enda positiva här är att det leder till fler jobb=P haha,.,

ses i eftermiddag på vibb plattan haha ;)

2008-01-15 @ 07:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback