Lite ditt och datt

Jaha, vad har hänt.

Var och handlade underkläder igår med Rebecca, hon fick låna bil av Hennes mor. Sen åkte vi och hämta max och åkte till ÖB.
Hem, åt mat, blev hämtat igen för att jag,sanna,becca och max åkte på ljusparty hemma hos en tjej som heter Izzy. Det var mysigt och luktade så gott. Gillade grejerna faktiskt. När Rebecca och max kanske ska ha ljusparty så kommer jag förmodligen att köpa något =)

Sen fick jag och Rebecca något ryck. Brände skiva med massa sköna låtar. Sen åkte vi runt och runt i västerås med dundrande skön musik i över en timme! haha. Me like :)

Idag blir det träning och introduktion med någon tränings kille som verkade vara en pumpare enligt pooh, haha. Fråga mig inte vad hon menar. haha!

Okej, något på skvallersidan kanske jag ska nämna. Lite sånt där kul som händer i vårat gäng.

Järngänget är splittrat. Micke har skaffat sig en tjej som inte gillar mig. Vi har då träffats 2 ggr. Lika många ggr som hon och micke hade träffats vid detta tillfälle.
Hon tyckte jag tittade snett på henne.. öh okej. Jag kanske kolla snett med huvudet när jag frågade efter coca colan? Hm vet inte.
Jag var bara mig själv.

Klart det var en pressad situation. Jag och Micke hade precis börjat prata igen och jag mådde inge bra pga andra saker. Tydligen tog hon det personligt, osäker liten tjej tydligen.
Men jag var aldrig otrevligt eller tittade snett på henne. Jag fyller fan 22 iår. Lite mer vett har man väl?

Dessutom sa hon inte ens hej till mig när jag kom. Det var hon som inte kollade på mig eller ens såg mig. Och inte fan brydde jag mig om det.. tänkte bara, ja men hon är väl blyg och ung.
Jag satt och åt min tacos liksom.

Jag blir bara så trött. Varför kan inte alla umgås och ha det bra ? och inte ha en massa bekymmer hela tiden. Förstår inte.

Micke har nu valt sin tjej framför sin kompis Max. Micke och hans tjej stänger av mobilerna på helgerna och är bara inne. Det har dom valt. Sen när vardagen kommer in, kommer dom båda två stå där utan vänner...

GREAT!







Kommentarer
Postat av: Sanna

Mohaha....

Jadu micke kan gott o väl stå sitt kast han. Fan så man brytt sig om honom när han mått dåligt, sen duger man inte. Hm men vet hur det är *sucka*

Nu ska vi fixa naglarna på onsdag, jag tänker ta ledigt då. ska jobba i morgon och sen torsdag och fredag. sen ticker jag till mari på fredag. Så vi får fixa dem på onsdag om det är okej för dig?

2008-01-28 @ 17:15:03
Postat av: Milla

Hm, ja på dagen isåfall. Ska ut och äta med jobbet på kvällen :) men det funkar nog.. hihi. går det på dagen för dig ?

2008-01-28 @ 19:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback